woensdag, 25 maart 2020 10:56

Raad waar hij staat online speurtocht

(1 Stem)

Door middel van cryptische omschrijvingen moeten de deelnemers de locatie raden.

Door middel van cryptische omschrijvingen moeten de jeugdleden de locatie raden. Dit begint met een cryptische omschrijving van de plaatsnaam. Hierna krijgen de jeugdleden eventueel een cryptische omschrijvingen van een specifieke plek in die plaats. Bijvoorbeeld een monument of een andere landmark. Als de jeugdleden de plek geraden hebben delen ze de locatie in google maps. De 1e die het goed heeft geraden krijgt 3 punten, de 2e 2 punten en de derde 1. op deze manier krijg je aan het einde van het spel een winnaar.

Cryptische omschrijvingen van plaatsnamen.

De omschrijvingen kunnen natuurlijk simpeler, maar dan kun je ook specifieker op een plek in zoemen. Bijvoorbeeld stad onderwater vernoemd naar een binnenwater (is Almere) groene kerk (kathedralen bos)

Aanvullende informatie

Lees 2789 keer Laatst aangepast op zondag, 19 maart 2023 15:27