zaterdag, 29 februari 2020 06:54

Scouts trash the trash day

(1 Stem)

Scouts Trash the Trash Day is een internationaal Messengers of Peace-project voor Scouts over de hele wereld, waarbij elke Scout wordt uitgedaagd om een ​​vriend of familielid mee te nemen en elk op de eerste zaterdag in mei minstens één kilo afval op te halen.

Het idee voor Scouts Trash the Trash Day kwam van de scouts van Troop 1206 in Helena, Montana, nadat ze zich realiseerden dat er meerdere dagen door het jaar zijn waarin Scouts samenkomen en hetzelfde op dezelfde dag doen. Dagen als Jamboree on the Air en Internet, Jamboree on the Trail, Trees for the World, World Neckerchief Day, maar er was geen dag voor Scouts om allemaal samen te komen en hun gemeenschappen op te ruimen. Zo werd Scouts Trash the Trash Day gestart. Scouts worden gevraagd om een ​​niet-scout mee te nemen op deze dag van dienst om de impact van hun afvalreinigingsinspanning te verdubbelen.

Scouts Trash the Trash Day gaat over meer dan alleen onze planeet schoonmaken, het is een dag om de wereld te laten zien waar Scouting over gaat, mensen te informeren over Scouting en nieuwe jongens, meisjes en volwassenen te werven voor Scouting.

Bron

Scoutstrashthetrashday.org

• Afvalzakken
  • Prikstkoken e.d

Let op scherpe voorwerpen tussen het afval.

Lees 1324 keer Laatst aangepast op vrijdag, 29 oktober 2021 09:39