donderdag, 11 november 2021 13:55

Regenboog vlaggen

(1 Stem)

De diversiteit van Rainbow Scouting en de LHBTIAQ+ laten zien aan de hand van de verschillende vlaggen.

Dit is een memory-spel.

Alle kaartjes worden eerst geschud. Deze kaartjes worden dan het Rainbow Scouting-logo naar boven op de tafel neergelegd. De jongste speler mag beginnen.

De eerste speler mag twee kaartjes omdraaien. Deze kaartjes laat de speler dan even liggen zodat iedereen kan zien welke vlaggen en teksten er op de kaartjes staat. Als de vlag en de tekst bij elkaar horen dan mag de speler kaartjes houden. De speler mag dan nog een keer.

Horen de kaartjes niet bij elkaar, dan worden de kaartjes weer met het logo naar boven op tafel gelegd. De volgende speler is dan aan de beurt. Het spel memory is afgelopen wanneer alle kaartjes op zijn. De speler met de meeste setjes heeft het spel gewonnen.

Kaartjes uit de bijlage dubbelzijdig kopiëren en losknippen.

Lees 1138 keer Laatst aangepast op donderdag, 11 november 2021 15:47