maandag, 09 november 2015 22:09

Pimp je schoen!

Pimp je oude schoen zodat Sinterklaas er wel cadeautjes in zou willen doen.

Thema introductie bevers

Stuiter wil graag een schoen zetten als hij bij Keet en Fleur kleur is, maar als hij zijn schoen bij hen achter laat moet hij op blote voeten naar huis. Keet vindt dat veel te koud: 'Het is geen zomer meer!' Fleur heeft een beter idee: een oude schoen pimpen

Thema introductie welpen

Mor wil graag zijn schoen zetten, maar hij draagt geen schoenen! Hij is bij iedereen langsgeweest om een schoen te lenen. Helaas draagt niemand in de jungle schoenen, zelfs Mowgli en Shanti niet. Mor gaat overal op zoek. Eindelijk vindt hij vlakbij Haveli het mensendorp een stapel oude schoenen, maar die zijn zo lelijk, daar wil Sinterklaas nooit een cadeautje indoen. Daarom gaat hij samen met de welpen de schoen "pimpen".

Het spel

De bevers / welpen nemen zelf van huis een oude schoen mee. Met behulp van diverse materialen toveren ze hun oude schoen om tot een glimmende, supercoole schoen. De welpen mogen zich helamaal uitleven en de gekste materialen gebruiken. Wie pimpt de mooiste schoen? Vergeet er niet iets voor het paard in te stoppen!

• Door de leden meegenomen: een oude schoen
  • Reserve schoenen (voor de leden die het niet gelukt zijn)
  • Lijm
  • Scharen
  • Glitter
  • Gekleurd papier, lapjes stof, schroefjes, moertjes, pepernoten, of gekleurde touwtjes. Je kan het zo gek niet verzinnen!
Lees 2271 keer Laatst aangepast op zondag, 01 november 2020 12:46