dinsdag, 17 maart 2020 18:16

Campfire / candle light dinner simultaan style

Earth Hour is een internationaal evenement dat huishoudens en bedrijven oproept om de verlichting en andere elektrische apparatuur in hun huis voor 1 uur te doven. Het evenement vindt elk jaar eind maart plaats, in het weekeinde, waarin de Zomertijd ingaat.

Tijdens deze activiteit gaan de roverscouts simultaan koken, het liefst boven het kampvuur, en dat opeten bij het kampvuur, zodat de verlichting uit kan.

Bij deze activiteit gaan de roverscouts simultaan koken, waarbij persoon kookt en zo precies mogelijk (op camera) stap voor stap uitlegt wat hij aan het doen is.

De andere leden volgen de kok via een lifestream in een andere ruimte (in een ander lokaal, maar kan ook thuis zijn). Zij proberen de kok stap voor stap zo goed mogelijk te volgen om uiteindelijk tot hetzelfde gerecht te komen.

Deze maaltijd word natuurlijk volledig in stijl van earth hour bij kampvuur of candle light opgegeten.

• Live stream
  • Kookspullen x het aantal deelnemers
  • Kampvuur of tafel met kaarsen

Neem de nodige veiligheidsmaatregelen omtrend vuur.

Op 28 maart 2020 hout de kampvuur kok een online outdoor cooking event.

Aanvullende informatie

Lees 1985 keer Laatst aangepast op zaterdag, 15 april 2023 23:39