zondag, 19 april 2020 14:26

Hack de groepspagina van Scouting Magazine

Maakt jullie groep al gebruik van de optie van de Scouting Magazine om een eigen stukje te schrijven? Zo ja, vraag de groepsredacteur om het over te nemen. Zo nee, pitch bij het groepsbestuur dat jullie dit gaan doen.

Ga in groepjes bezig om een pitch te schrijven waarom jullie als (sub)groep de redactie van het middenkatern van het scouting magazine moeten gaan samenstellen. welke inspiratie jullie hiervoor hebben en wat jullie willen gaan doen.

Natuurlijk vul met je Roverscouts de groepspagina van de Scouting Magazine. Vertel bijvoorbeeld over wat jullie afgelopen tijd hebben gedaan. Kijk eens naar verschillende jongerenmedia voor inspiratie. Zorg ook dat het voor alle doelgroepen leuk is om te lezen; dus niet alleen foto’s van bever opkomsten, of groepsraad informatie, of voor ouders iets om thuis te doen.

Foto’s en verhalen van wat jullie groep afgelopen tijd heeft gedaan.

• Laat tekst door meerdere personen controleren op spellingfouten. Het geeft zo'n onprofessionele indruk als deze er nog inzitten.
  • Kijk voor tips en uiterlijke goedkeur data op het Communicatie portaal
Lees 763 keer Laatst aangepast op woensdag, 02 maart 2022 23:00