zondag, 14 april 2024 15:01

Handjesmuur

Bevers maken de ruimte meer eigen door de muur met hun handen te versieren.

Kies vooraf welk deel van de muur je voor deze activiteit wil gebruiken. Vervolgens komen de bevers 1 voor 1 langs om een kleur te kiezen, hun hand in de kleur te dopen en daarna de muur te bedrukken met hun handafdruk.

Als de verf is opgedroogd kun je de naam van elke bever in zijn/haar handafdruk schrijven. Op deze manier maak je een mooi beschilderde muur met alle handen van de bevers. Hierdoor voelen de bevers zich meteen thuis in hun nieuwe ruimte.

Themaverhaal Bevers

Er is een nieuw clubhuis gebouwd in het dorp Hotsjietonia. De muren van dit clubhuis, zijn nog een beetje kaal en wit en kunnen wel wat versiering gebruiken. Keet Kleur besluit daarom om samen met de bevers hun ruimte te versieren met een unieke handschilderingenmuur.

• (Plastic) borden
  • Verschillende kleuren verf

• Zorg voor een stevige basis/tafel als bevers hun handen hoog op de muur moeten bedrukken.

• Laat nieuwe bevers bij installatie ook hun hand op de muur bedrukken.
  • Schrijf jaartallen in de hand om bij te houden tussen welke jaren elke bever lid is geweest.
  • Het zou jammer zijn als de verf vlekken achter laat in kleding. Neem hier maatregelen tegen door bijvoorbeeld het mee laten nemen van wat oudere kleding, het beschermen van kleding, en gebruik verf die uit kleren te wassen is.

Aanvullende informatie

Lees 77 keer Laatst aangepast op zondag, 04 augustus 2024 09:54