zondag, 31 januari 2021 14:30

Game to get the badge of Korea

(1 Stem)

Insigne internationaal behalen door te onderzoeken hoe scouting in Zuid Korea er uit ziet.

Insignes halen bij de scouts is leuk maar ook moeilijk. Vooral nu in corona tijd. Daarom kun je dit insigne volgens de eisen halen. Probeer hierbij wel de scouts echt onderzoek te laten doen want een insigne krijg je niet zomaar. Laat de scouts de gevonden informatie uit te schrijven of per persoon te vertellen.

De eisen voor dit insigne

1. Drie niveaus benoemen in de organisatie van scouting in nederland (bedenk vragen over je eigen groep over je regio en over scouting Nederland wel die waardig zijn aan de eis).
  2. Zoek uit wat de verschillen zijn tussen scouting in Nederland en scouting in Korea.
  3. Zoek uit wat de verschillen zijn tussen de cultuur in Nederland en in Korea.

• Internet
  • Laptop of telefoon
  • Word of notities

• Blijf op de hoogte van of het lukt dus problemen met internet.

Lees 780 keer Laatst aangepast op zondag, 07 maart 2021 10:23