woensdag, 16 november 2016 15:50

Vrijwilliger in het zonnetje

De leiding eens in het zonnetje zetten aan de hand van een verwenmiddag met postenspel

De groep wordt onderverdeelt in de verschillende posten en de groep die het eten voorbereid.

Zorg dat de leiding langs alle posten kunnen gaan maar doe bv eerst de vieze posten bv een modder parcours op blote voeten of handmassage met scheerschuim. Of maak een fitness parcours van pio hout als jullie genoeg tijd hebben. En eindig met het mooi maken van de leiding door bv nagel lakken, haren kammen of versieren een schoon voetenbadje.

Bij het eten de stoel aanschuiven en netjes serveren. De tafel mooi aankleden met lakens en kaarsen en mooi servies

Laat het eten er ook mooi uitzien en uiteraard lekker smaken.

Het is ook leuk om als scouts voor iedere leiding nog een speech eventueel in dichtvorm te maken met natuurlijk de belevenissen van het afgelopen jaar.

En natuurlijk ruimen de scouts ook op en doen de afwas na afloop.

• Overleg een week vantevoren wie wat mee kan nemen
  • Gezichtsmaskers, bodylotion, nagellak en remover (wattenstaafjes en tissues)
  • Make up spullen
  • Voetenbadje of afwasbakken , modder of natuurproducten
  • Eten voor 2-3 gangen menu, lakens kaarsen, servies
  • Mooie nette kleding en schorten

• Kijk bij sommige producten uit dat ze niet in de ogen komen
  • Als je echte kaarsen gebruik zet de brandblusser klaar en zet ze op een veilige plek

• Vraag in overleg aan je ouders of zij nog spulletjes hebben die je mag gebruiken zoals massage rollers, gezichtsmaskertje. bodylotion, scheerschuim
  • Je kunt ook bv het groepsbestuur of andere leiding uitnodigen en neem eventueel foto's met je mobiel voor jullie website
  • Als je het een week van tevoren bedenkt dan kun je ook uitnodigingen maken.
Lees 1791 keer Laatst aangepast op maandag, 25 maart 2019 13:04