zondag, 14 april 2024 14:20

Badge uit het buitenland

Laat je scouts de scouting en badges van het buitenland ervaren.

Verschillende landen hebben ook verschillende badges die je zou kunnen halen. Laat je scouts zich een beetje inlezen of kies zelf verschillende landen en badges uit om uit te voeren. Zie hier wat voorbeelden:

• Amerika:  Er zijn in Amerika 138 verschillende badges en als je het echt officieel wil doen kunnen scouts ook nog speciale eagle Scout rang verdienen. Scouts moeten minimaal 21 merit-badges verzamelen voordat ze de Eagle Scout-rang verdienen. Van die 21 badges moeten er 14 afkomstig zijn uit deze lijst lijst met door Eagle vereiste verdienstenbadges en de rest kunnen badges zijn die niet voor deze 14 worden gebruikt.
  • Engeland: Engeland heeft in totaal 76 verschillende insignes die de scouts kunnen halen.
  • Canada: In canada kunnen scouts 46 verschillende badge behalen.
  • Zuid Afrika: In Zuid Afrika zijn er 29 scoutscraft badges en 98 scout insterest badges

Je kan op de website van Scouting Canada een quiz vinden voor als je niet kan kiezen.

Aanvullende informatie

Lees 98 keer Laatst aangepast op woensdag, 26 juni 2024 17:09