donderdag, 13 juli 2023 11:52

Muurkrant om trots op te zijn

Een muurkrant is een soort krant die aan de wand wordt gepresenteerd. Een muurkrant houdt zich meestal bezig met een bepaald thema en wordt vergelijkbaar met een gewone krant gepresenteerd in de vorm van artikelen. Het thema van deze muurkrant is dingen waar je trots op bent.

Hang een groot stuk papier op, bijvoorbeeld een stuk behang papier.

Laat de jeugdleden duo's vormen en elkaar interviewen over waar ze trots op zijn. Maak hier een mooi verhaaltje over op de muurkrant.

• Rol behang papier
  • Pennen
  • Potloden stiften enzovoort

Zorg voor een ontspannen sfeer in de groep

Heb als leiding een paar vragen achter de hand dit kan de jeugdleden op weg helpen.

Aanvullende informatie

Lees 405 keer Laatst aangepast op donderdag, 13 juli 2023 11:55