donderdag, 24 november 2016 21:18

Dank-je-wel-feest

Een feest organiseren is altijd leuk. Maar een feest organiseren om de leiding en vrijwilligers van de groep te bedanken is natuurlijk super!

Elke week staan ze klaar voor de jeugdleden in de groep. Ze organiseren opkomsten, bereiden weekenden voor en gaan een week mee op zomerkamp. Dat is een goede reden om ze te bedanken: de leiding en andere vrijwilligers in jouw Scoutinggroep. En natuurlijk is het altijd leuk om een feest te organiseren.

• Aankleding
  • Drank
  • Glazen
  • Hapjes
  • Muziek

Wanneer je alcohol wilt schenken, heb je een vergunning nodig. Er is vast iemand in de groep met een certificaat Sociale Hyfiëne en Veiligheid en die kan de vergunning bij de gemeente aanvragen.

• Kies een thema. Een Beach-party met (niet-alcoholische) coctails, een winterfeest met warme chocomel, een Caveman feest met veel vlees op de barbeque ....
  • Vraag aan het bestuur van je groep geld om het feest te organiseren. Zij willen ook vast meedenken want ook zij zijn blij met de leiding en andere vrijwilligers.
Lees 2422 keer Laatst aangepast op maandag, 25 oktober 2021 19:56