zondag, 13 juni 2021 11:09

Vlaggen

Maak een foto met zoveel mogelijk vlaggen van landen waar scouting aangesloten is bij de WOSM en/of de WAGGGS.

Scouting Nederland is aangesloten bij de twee grootste wereldwijde scoutingorganisaties, namelijk de WOSM en de WAGGGS. Maak een foto van de vlaggen van de landen waar scouting aangesloten is bij de WOSM en/of de WAGGGS. Een vlag hoort natuurlijk niet op de grond te liggen. Voor dit record moet elke vlag dan ook door minimaal één persoon worden vastgehouden. De horde die als eerste alle vlaggen van de deelnemende landen op de foto zet, krijgt het record. Wanneer geen van de hordes alle vlaggen vastleggen, wint de horde met de meeste vlaggen.

Bewijs van jouw record leg je vast met één foto. Hierop zijn zoveel mogelijk vlaggen van aangesloten landen goed zichtbaar.

• Elke vlag moet door minimaal één persoon worden vastgehouden.
  • Minimaal 6 welpen houden vlaggen vast en dragen op de foto hun groepsdas en scoutfit.
  • Elke vlag moet zichtbaar en herkenbaar op de foto staan.
  • Alleen vlaggen van landen, waar scouting aangesloten is bij de WOSM of/en de WAGGGS, letten mee.
  • Je staat vrij om het materiaal van de vlag te kiezen (stof, papier enz.)
  • Bij een gelijke eindstand, wint de horde die als eerste het record instuurde.

• Camera
  • Vlaggen