Roverscout vereeuwigd

Eens goed kijken naar een ander en daarna het stimuleren van de creativiteit, durf en lef.

Iedere roverscout krijgt een flink stuk klei en kiest een partner. Bestudeer de ander eens goed. Haarimplant, jukbeenderen, hoogte van de ogen en ga zo maar door. Hoe vertaal je het gezicht van je partner in klei? Als dat je gemakkelijk afgaat, kun je de lat voor jezelf hoger leggen door een bepaalde sculptuurstijl te nemen, bijvoorbeeld romantisch of juist modern. Wie is er creatief of heeft het lef zijn eigen creatieve grenzen te verleggen?

Maximaal een half uurtje om even langs de hobbymarkt te gaan voor een flinke voorraad klei en je bent klaar om van start te gaan.

• Klei.
  • Hulpmiddelen als mesjes, spatels e.d.

• Om bij het verdelen van de partners "the usual suspects" te vermijden kun je ook lootjes trekken.

Aanvullende informatie

Lees 1665 keer Laatst aangepast op zondag, 01 oktober 2023 20:54