zondag, 13 juni 2021 11:06

Happy Birthday

Verzamel zo snel/veel mogelijk felicitaties uit honderd verschillende scoutinglanden.

Maak samen met jouw horde een facebookbericht, -foto of –video waarin jullie scoutinggroepen uit andere scoutinglanden oproepen om jullie te feliciteren met het 100 jarig bestaan van de welpenspeltak in Nederland. De horde die als eerste 100 felicitaties van scoutinggroepen uit 100 verschillende landen ontvangt, krijgt het record. Wanneer geen van de hordes alle landen kunnen bereiken, wint de horde met de reacties uit de meest verschillende scoutinglanden.

Stuur als bewijs een link van jullie bericht op facebook en vermeldt daarbij het aantal felicitaties.

Voorwaarden

• Plaats het facebookbericht met jullie groepsfacebook
  • Alleen de reacties op dit bericht tellen mee
  • Delen van jullie bericht is toegestaan, maar zorg dat buitenlandse groepen een reactie onder het originele bericht achterlaten.
  • Alleen reacties van facebookpagina’s van scoutinggroepen uit andere landen tellen mee.
  • Scoutinggroepen uit andere landen moeten duidelijk hun groepsnaam en land bij de felicitatie vermelden.
  • Het aantal felicitaties uit verschillende landen telt. Dus dertig felicitaties uit België telt als één.
  • Bij een gelijke eindstand, wint de horde die als eerste het record instuurde.

Facebookpagina van jouw scoutinggroep

Lees 672 keer Laatst aangepast op zondag, 13 juni 2021 11:31