zondag, 20 oktober 2019 14:40

Explorers schrijven hun eigen gedragscode

Scouting Nederland vindt een veilige fysieke en sociale omgeving voor haar jeugdleden en vrijwilligers belangrijk. Een van de hulpmiddelen daarbij is het gebruik van een gedragscode. Hierin staat wat wel en niet gewenst is in de omgang tussen vrijwilligers en jeugdleden.

De explorers schrijven hun eigen gedragscode. Welke regels gelden er binnen de groep?

Gedragscode Scouting Nederland

Zorg ervoor dat iedereen vertrouwd voelt om te kunnen zeggen wat hij / zij wil zeggen.

Lees 960 keer Laatst aangepast op woensdag, 27 november 2019 00:00