woensdag, 26 juni 2019 17:06

Tekeningen Baden Powell op foto zetten

Replica's van Baden Powels tekeningen maken.

Baden Powell heeft veel tekeningen gemaakt om om zijn boeken visueel te ondersteunen. Deze tekeningen zijn erg leuk om na te maken in foto's.

Thema introductie Bevers

Fleur Kleur zit te te tekenen in haar schetsboek. Stuiter vind ze erg mooi en wil ze graag namaken. Keet kleur heeft daarvoor een geweldig idee: We gaan ze met foto's namaken.

Thema introductie Welpen

In de Guha grotten hangen een paar mooie tekeningen. Mowgli en Shanti vinden ze erg mooi en vragen zich af of ze de situaties na kunnen doen. Baloe vindt het een goed idee. Hij haalt gelijk zijn fototoestel.

Thema introductie scouts en ouder

Iedereen houdt wel van een uitdaging. Maak groepjes en zet de tekeningen van Baden Powell om in foto's.

Ga aan de slag met de volgende tekeningen

• De tekeningen
  • Fototoestel
  • Materialen die voorkomen in de foto's

• Niet iedereen wil op de foto. Respecteer dat. Laat hen bijvoorbeeld foto's nemen of bewerken op de computer.

• Maak er een wedstrijd van: werk in teams en kijk welk team er het dichtste bij komt.
  • Zoek eventueel online naar nog meer tekeningen.

Aanvullende informatie

Lees 1573 keer Laatst aangepast op zondag, 07 augustus 2022 17:42