dinsdag, 23 februari 2016 23:15

Je wordt bedankt!

(1 Stem)

De explorers of roverscouts bedenken iets om de leiding en andere vrijwilligers te bedanken voor hun inzet voor Scouting.

De stam of de afdeling bedenkt een leuke activiteit of een leuk bedankje voor de leiding en vrijwilligers van de Scoutinggroep. Begin eens met een brainstorm: op welke manier kun je de leiding en vrijwilligers van de groep in het zonnetje zetten en bedanken voor alle tijd en energie die ze in Scouting stoppen. Moet dat iets tastbaars zijn? Wil je ze bedanken met een feestje of een andere activiteit die je voor hen organiseert? Hoeveel geld heb je te besteden? Een groot feest kost meer dan voor alle leiding een appelflap bakken, een fluitenkoord knopen in de kleuren van de groep of voor iedereen een persoonlijk gedicht schrijven.

Het gaat vooral om het gebaar, maar probeer wel iets te bedenken dat origineel is en wat in goede aarde zal vallen.

Dat is afhankelijk van wat je precies gaat bedenken.

Lees 2563 keer Laatst aangepast op maandag, 25 oktober 2021 19:50