zondag, 04 september 2022 13:59

BHV, daar red je levens mee!

Laat de roverscouts kennis maken met de beginselen van de BHV, misschien kunnen jullie wel een BHV diploma halen!

BHV staat voor bedrijfshulpverlening, BHV’ers zijn verplicht te hebben binnen elk bedrijf. Bij BHV leer je levensreddend handelen, kleine brandjes blussen en gebouwen evacueren.

De roverscouts gaan een aantal BHV-activiteiten uitvoeren, of misschien wel een hele BHV-cursus volgen. Neem contact op met een aanbieder van BHV-cursussen of ze jullie kunnen helpen.

Dit regelt de opleider. Een cursus is of op locatie bij de eigen groep of op locatie bij de opleider.

• Sommige verzekeraars vergoeden (een deel van) een BHV-cursus, ga dat vooral eens na!
  • Een BHV diploma kan geregistreerd worden in Scouts Online, overleg met de gegevensbeheerder of praktijkbegeleider van je groep.

Aanvullende informatie

Lees 637 keer Laatst aangepast op zondag, 02 oktober 2022 15:14