Duel duel

De groep die de meeste duels heeft gewonnen, is de winnaar.

De leden worden in groepen verdeeld. Ze moeten zo snel mogelijk duels uitvoeren. Bijvoorbeeld een van de volgende duels:

• Autovullen: Probeer zoveel mogelijk mensen in één auto te krijgen. Zorg dat je iemand vindt die zijn auto ter beschikking wil stellen.
  • 200 jaar levensadem: Jullie moeten 200 jaar levensadem verzamelen. De som van de leeftijd van al de mensen moet zo dicht mogelijk bij 200 liggen (of erop).
  • Verkooptechnieken: Probeer zo goed mogelijk een vriezer te verkopen aan een Eskimo (= de leiding).
  • Scouts opsporen: Jullie moeten vijf mensen zoeken die op scouting gezeten hebben. Ze kunnen dit bewijzen door de speltakken in de juiste volgorde te zetten en de speltak insignes erbij te zetten.
  • Monument / gebouw: Ga naar ???? (= bijzonder gebouw of monument in omgeving) ga na waarom dit gebouw hier staat / hoe oud het is.
  • Radio 538: Laat in vijf auto's radio 538 klinken (of andere zender, zolang het maar 5 dezelfde zijn).
  • Bier voor vertier: Verzamel tien soorten bier
  • Ludieke actie: Doe een ludieke actie op de markt gedurende een kwartier en verdien zoveel mogelijk geld.
  • A man in uniform! Ga op de foto met een man / vrouw in uniform. (Het maakt niet uit welke)
  • Greta (Grietje) Jansen - Anker: Ga op zoek naar Greta (Grietje) Jansen - Anker en zoek uit wat er met deze vrouw aan de hand is / was.

• Opdrachten per groepje op papier
  • Fototoestel (of mobieltjes met foto functie)
  • PC met internet

Tips:

• Als je meer opdrachten zoekt. Kijk dan eens bij de diverse Grazy 88 opdrachten of mij minut to win it
  • Bij de laatste opdracht kun je ook voor een lokale held kiezen
Lees 6883 keer Laatst aangepast op maandag, 16 september 2019 11:45
Meer in deze categorie: « Muskietenplaag Muziek in stukjes »