donderdag, 09 april 2020 21:10

Digitale speurtocht met Google Street View

(1 Stem)

Leer Routetechnieken Online! Maak gebruik van de Street View functionaliteit binnen Google Maps. Een ideale opkomst om thuis uit te voeren en tegelijkertijd uitdagende scoutingtechnieken te leren!

Zet een tocht uit op Google Street View. Combineer daarbij verschillende routetechnieken, zoals:

Om te controleren of personen de route juist hebben afgelegd, maar ook om de deelnemers tussendoor te kunnen helpen, kunnen controlevragen tussendoor worden gesteld. Denk hierbij aan vragen die bij huisnummers worden gesteld.

Voorbeeld: "Welke scoutinggroep staat op huisnummer 26?"

lindestraat

Computer met internet

• Maak gebruik van de Striptocht generator van ScoutingTools om makkelijk een Stripkaart te maken.
  • De tocht kan van te voren worden verstuurd om deelnemers meer tijd te geven (Bevers/Welpen). Het is echter ook ontzettend leuk om het live te doen waarbij het een wedstrijd wordt wie er als eerste bij het eindpunt is!
  • Een voorbeeldtocht is uitgezet en "gelopen" door de Scouts & Roverscouts van Scouting Aerendheem. Bedankt!
Lees 4192 keer Laatst aangepast op maandag, 05 april 2021 18:29