Clubhuis apekooien

Leef je uit!

Wat was er leuker dan tijdens de gymles te apekooien? Wanneer doe je dat nog? Nou, gewoon bij een opkomst bij Scouting! Zorg dat jullie het clubhuis voor jezelf hebben. Gebruik alles wat los en vast zit. Banken, tafels, stoelen, piohout, kisten. Je kunt het zo gek niet bedenken. Zet alles klaar, zodat het een soort parcours wordt.

Wijs een tikker aan en ga aan de slag. De tikker probeert iemand te tikken. Als dat lukt, dan wordt degene die getikt is de nieuwe tikker. Er is maar 1 regel. Je mag de vloer niet aanraken. Raak je de vloer aan, dan wordt je automatisch de nieuwe tikker. Veel plezier met klimmen en klauteren!

Als je het flink aanpakt ben je een half uur zoet.

• Alle niet breekbare materialen uit jullie clubhuis of wachtschip.

• Ben je nog net zo fit als toen je 11 was? Hou je gezondheid in de gaten en haal niet al te gekke trucs uit.

• Zorg dat alles stabiel staat. Voorkom dat spullen op kinderen kunnen vallen.
  • Voorkom scherpe voorwerpen en randen waar kinderen tegenaan kunnen vallen.

Lees 2119 keer Laatst aangepast op maandag, 07 september 2020 20:18