zaterdag, 08 oktober 2016 18:05

De Slimste Mens

Een gezellig spel voor met de (oudere) scouts, explo's/roverscouts/stam! Wie is de slimste scout?

• Open www.martijnfeld.nl/slimstemens
  • Vul de namen van de teams in (op het moment van schrijven kun je alleen met 2 of 3 spelers werken).
  • Lees de uitleg, en begin met de quiz! Per ronde wordt er uitgelegd wat de bedoeling is.
  • Om er een complete opkomst van te maken kun je vooraf kleine spellen doen waar extra tijd mee te verdienen is. Deze tijd kun je toevoegen door na het invullen van de namen op Begin te drukken, en op C (op je toetsenbord) te drukken. Vul eerst het nummer van de speler in, in het volgende scherm de tijd die je toe wilt voegen.

• Laptop met Google Chrome
  • Beamer/tv/2e scherm (groot genoeg om vanaf een afstand de vragen te kunnen lezen)
  • Vooraf spel thuis even 'oefenen'! (incl. aansluiten scherm, uitgelegd na invullen teamnamen).
  • Evt. materiaal voor spellen vooraf

• Het spel is getest in Google Chrome, dus gebruik deze browser om zeker te zijn dat alles werkt.
  • Fout gevonden? Neem contact op met Martijn via www.martijnfeld.nl
Lees 5812 keer Laatst aangepast op zondag, 18 juni 2017 11:11